Kategorier
Katten Nils Rabén & Sjögren

Katten Nils som lättläst

Hela hösten och vintern har vi suttit och jobbat på en ny bok: Katten Nils och mysteriet med diamantstölden!

Nils, Morris och Lisa Sylt leker kurragömma och hittar en spännande grotta som leder in i ett övergivet hus. Där finns ett laboratorium – och en superhjältedräkt!

Det verkar som om vännerna har hamnat i Enigma Katts hus. En gång i tiden var hon känd som världens bästa detektiv, men nu har hon varit försvunnen i många år. Så plötsligt börjar Enigma Katts mysterieradar att blippa, det betyder att det finns ett mysterium att lösa.

Vilken tur att Katten Nils, Morris och Lisa Sylt finns på plats för att ta sig an fallet!

Boken kommer ut den 17e maj på Rabén & Sjögren.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.